De Renault MASTER Open Transport heeft eindeloos veel ombouwmogelijkheden. Maak een keuze uit meer dan 350 versies. Met een ruim gamma aan modellen past de Renault Master Open Transport perfect bij al uw vervoersbehoeften. Denk aan distriboxen, kiepbakken, pick-ups, kale chassis en dubbele cabines. Maar ook voor-, achter- of vierwielaandrijving behoren tot de mogelijkheden.

Distribox

Voor het vervoer van grote volumes gebruikt u de Renault Master Distribox met 20 of 22 kubieke meter inhoud en leverbaar met voorwiel- of achterwielaandrijving. Ook maatwerk en een laadlift zijn mogelijk.

Pick-up of kiepbak

De kiepbak is er in 2 lengtes en de pick-up zelfs in 3. Voor robuust gebruik is de kiepbak ook leverbaar met stalen schotten. Verder kan de kiepbak ook met een driezijdig kiepende laadbak worden besteld.

Paardenwagen

De Renault Master Platform Cabine kenmerkt zich door een lage vloer en instap. De Platform Cabine wordt veelal gebruikt als basis van een paardentrailer, een verkoopwagen of bijvoorbeeld als polyvolume.

Comfort en technologie

De cabine van de Renault Master Open Transport is ingericht op uw comfort. Gebruiksvriendelijke bediening, verstelbare stoel en stuurwiel, airconditioning, geoptimaliseerde geluidsisolatie, verschillende opbergvakken en parkeersensoren zijn vaak standaard. Met zulke voorzieningen worden ook lange ritten aangenaam en ontspannend.

150 liter opbergruimte

Paperassen, kladblokken en andere belangrijke benodigdheden; in de Renault Master Open Transport heeft u alles bij de hand. Met zijn functionele cabine profiteert u van de ruime en praktische opbergvakken.

Trailer Swing Control

Een trekhaak met Trailer Swing Control heeft een capaciteit van 3 tot 3.5 ton. Het ESP systeem grijpt in wanneer uw aanhangwagen gaat slingeren en brengt hem weer in het goede spoor.

Veilige bediening

Veiligheid voorop in de Renault Master Open Transport. Dus gebruikt u de stuurwielbediening voor de CD/MP3-radio, sluit u mobiele apparaten aan via de USB-aansluiting en belt u veilig via Bluetooth.

Automatische airconditioning

De airconditioning met luchtkwaliteitssensor regelt automatisch de temperatuur tot op de graad nauwkeurig. En in de winter profiteert u van de snelle ontwaseming!

Hill-start assist

Op wegen met een hellingspercentage van meer dan 10% blijft automatisch twee seconden de handrem aangetrokken. Zo rijdt u ook soepel weg wanneer u zwaar beladen bent.

R-LINK multimediasysteem

R-LINK is een eenvoudig te bedienen intelligent systeem. Met groot touchscreen, moderne interface, Bluetooth, spraakherkenning, TomTom-navigatie, USB- en jack-aansluitingen in het dashboard, geniet u van het beste op het gebied van geïntegreerde multimedia.

Veiligheid op alle vlakken

Verbeterde veiligheid van de Renault MASTER Open Transport zorgt voor rijden in totale gemoedsrust. Want de Renault Master Open Transport zorgt voor de veiligheid van u en uw passagiers met airbags, Hill-start assist, een dodehoekspiegel en ESP.

Dodehoekspiegel in zonneklep bijrijder

Met de dodehoekspiegel in de Renault Master Open Transport rijdt u een stuk veiliger. Deze in de zonneklep geïntegreerde slimme spiegel bewijst zijn nut op kruisingen en is een echte aanwinst voor de verkeersveiligheid in onoverzichtelijke bochten. De spiegel verruimt uw blikveld aan de rechterkant aanzienlijk.

Nieuwste generatie ESP

De Renault Master Open Transport is standaard uitgerust met ESP. Dit zorgt voor de stabiliteit van de auto. Het detecteert het gewicht van de lading, waardoor uw voertuig beter op koers blijft. De nieuwste generatie ESP is uitgebreid met Extended Grip zodat de auto grip heeft op een rulle ondergrond, zoals zand, modder of sneeuw.

Differentieelblokkering

Op versies met achterwielaandrijving kan het differentieel geblokkeerd worden om de grip op de weg te verbeteren. Onder de 30 km/u schakelt de differentieelblokkering automatisch in als een wiel begint te slippen. Handig om bij lage snelheid uit een lastige situatie te raken op lastig terrein.

Airbags en veiligheidsgordel

De Renault Master Open Transport heeft een optimaal passief veiligheidssysteem. Dat betekent bijvoorbeeld een zeer efficiënte airbag voor de bestuurder en in hoogte verstelbare 3-puntsgordels met spankrachtbegrenzer. Zijairbags en een passagiersairbag zijn als optie leverbaar.