De dienstverlening van Terwolde Renault tijdens de corona-uitbraak

Als gewaardeerde klant van Terwolde vertrouwt u op ons voor uw mobiliteit. Nu ook Nederland volop getroffen wordt door de uitbraak van het Coronavirus, realiseren we ons meer dan ooit hoe belangrijk het is dat wij ook in deze periode uw mobiliteit kunnen garanderen.

In deze onzekere tijden begrijpen wij volledig dat u misschien aarzelt om één van onze vestigingen te bezoeken. Wij kunnen u verzekeren dat Terwolde alle mogelijke voorzorgsmaatregelen heeft genomen om uw gezondheid en die van uw dierbaren te beschermen. Graag lichten we toe welke stappen wij genomen hebben om onze dienstverlening te garanderen.

Onze Terwolde-vestigingen zijn allemaal geopend volgens de reguliere openingstijden. Uiteraard doen wij er met ons team alles aan om bij te dragen aan de inperking van het Coronavirus.

Richtlijnen van het RIVM

Onze hele organisatie volgt uiteraard de richtlijnen van het RIVM en de GGD. Dit houdt onder andere in dat we contactloos begroeten en zowel onderling als met u 1,5 meter afstand bewaren. In al onze vestigingen hebben we extra aandacht voor het naleven van de hygiëneprocedures. Denk hierbij bijvoorbeeld aan het extra schoonmaken van de balies, pinapparaten, deurklinken etc.

Maar ook als we aan uw auto werken nemen we alle voorzorgsmaatregelen in acht. Zo werken we met stuur- en stoelhoezen en desinfecterende middelen.

We zien er uiteraard streng op toe dat medewerkers thuis blijven bij klachten van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn en/of koorts. Op deze wijze blijven we in staat U onze vertrouwde service te leveren.

Kijk hier voor de richtlijnen van het RIVM.

Verkoopteam goed bereikbaar

We zijn op verschillende manieren bereikbaar als u niet naar de showroom kunt komen. Onze verkopers zijn online bereikbaar en willen u met plezier helpen bij vragen over een nieuwe en gebruikte auto. Dit kan op verschillende manieren; telefonisch maar ook via e-mail of chat. Wij kunnen ook contact met u opnemen via FaceTime. Ook videobellen m.b.v. WhatsApp is bij ons mogelijk. Laat ons weten wat uw voorkeur heeft! Daarnaast is ons volledige aanbod producten en diensten te vinden op onze website.

Afspraak aan huis

Heeft u een nieuwe auto besteld en wordt die binnenkort afgeleverd? Dan kunnen wij uw auto ook thuis afleveren. Neem contact met ons op en wij maken direct een afspraak met u. Bent u op zoek naar een nieuwe auto, dan is een afspraak aan huis uiteraard geen probleem.

Reparatie, onderhoud & schadeherstel

Onze werkplaatsen zijn tijdens deze periode volledig in bedrijf. We hebben voldoende onderdelen op voorraad om uw reparatie en onderhoud professioneel uit te voeren.

We hebben onze haal- en brengservice aangepast. Bij een werkplaatsafspraak kunt uw auto zonder enig persoonlijk contact bij ons brengen en weer ophalen.

Werkplaatsafspraak maken

Uw mobiliteit gegarandeerd

Proefritten

Wilt u een proefrit maken, dan bent u van harte welkom bij één van onze vestigingen. Aanvullend bieden wij de mogelijkheid om de gewenste auto bij u thuis te ervaren middels een proefrit. Daarbij brengen wij de auto bij u thuis en nemen wij uiteraard wel bepaalde veiligheidsmaatregelen in acht, zie daarvoor onze veelgestelde vragen.

Aflevering aan huis

Staat de aflevering van uw nieuwe of gebruikte auto gepland bij een van onze vestigingen maar komt u liever niet naar ons toe? Neem dan tijdig contact met ons op en informeer naar de mogelijkheden voor het afleveren op locatie. Uiteraard treffen wij ook hierbij de voorzorgsmaatregelen.

Uw mobiliteit gegarandeerd

In onze geschiedenis hebben we voor veel uitdagingen gestaan. Door u, onze klant, centraal te stellen in onze activiteiten, zijn we daar altijd sterker uitgekomen. Met die inzet in gedachten, ben ik ervan overtuigd dat we ook deze uitdagingen zullen overwinnen. U kunt erop rekenen dat al onze medewerkers, er alles aan doen om uw mobiliteit te garanderen.

Hartelijk dank voor uw keuze voor Terwolde.