Hoera! Vanaf 3 maart mogen wij weer bezoek in onze showrooms ontvangen. En daar zijn wij heel blij om! Een showroombezoek kan voorlopig alleen via afspraak. Dus, wilt u langskomen? Bel ons voor een afspraak!

Onze werkplaatsen blijven open

Ook tijdens deze lockdown blijft u voor onderhoud of reparatie van harte welkom in de Terwolde werkplaatsen. Ook als we aan uw auto werken nemen we alle voorzorgsmaatregelen in acht. Zo werken we met stuur- en stoelhoezen en desinfecterende middelen.

We zien er uiteraard streng op toe dat onze medewerkers thuisblijven bij klachten van neusverkoudheid, hoesten, keelpijn en/of koorts. Op deze wijze blijven we in staat u onze vertrouwde service te leveren.

Vraag & antwoord m.b.t. de coronamaatregelen

 

Zijn alle Terwolde vestigingen nog open?

Alle onze werkplaatsen zijn geopend met flexibele openingstijden. Op maandag t/m vrijdag van 08.00-17.00 uur en op zaterdag van 09.00-17.00 uur. De werkplaats in Groningen is doordeweeks langer open, van 07.30–18.00 uur. U kunt uw auto gewoon langsbrengen voor een werkplaatsafspraak.

Onze showrooms zijn tot 3 maart gesloten. Wilt u een showroomafspraak maken? Neem dan gelijk contact met ons op! Daarnaast kunt u onze voorraad online bekijken, een proefrit aan huis aanvragen of videobellen met een verkoopadviseur zodat hij u de gewenste auto kan laten zien. Wij zijn uitgebreid bereikbaar en zitten klaar om u te helpen!

Bent u zakelijke klant/berijder?

Voor zakelijke afspraken kunt u wel langskomen. Er wordt in dat geval een afspraak op kantoor gemaakt op één van onze vestigingen.

Ik heb een ingeplande werkplaatsafspraak staan. Kan deze doorgaan?

Alle onze werkplaatsen zijn geopend en u kunt uw auto gewoon brengen op de afgesproken tijd. Tijdens uw bezoek houden wij de corona regels strikt in acht: het dragen van een mondkapje is verplicht en wij houden minimaal 1.5 meter afstand. Als we aan uw auto werken nemen we alle voorzorgsmaatregelen in acht. Zo werken we met stuur- en stoelhoezen en desinfecterende middelen.

Ik heb een probleem met mijn auto, wat nu?

De werkplaatsen zijn volgens flexibele openingstijden geopend en wij staan klaar om u zo snel mogelijk weer op weg te helpen. Wij raden u wel aan om eerst telefonisch contact met ons op te nemen. Wij kunnen u dan adviseren over welke vestiging direct beschikbaar is.

Wat als ik mijn auto niet kan brengen voor een werkplaatsbezoek?

In dat geval komen wij uw auto gratis bij u ophalen voor de werkplaatsafspraak en brengen deze weer terug wanneer de auto gereed is. Wilt u van deze dienst gebruik maken? Laat dit dan weten als u uw werkplaatsafspraak maakt. Heeft u al een afspraak bij ons ingepland? Neem dan telefonisch contact op.

Kan ik in de wachtruimte wachten tijdens mijn werkplaatsafspraak?

Ja, onze wachtruimtes zijn aangepast conform de richtlijnen. Mocht u het prettiger vinden, dan kunt u uiteraard ook buiten overdekt wachten. Wij bieden ook vervangend vervoer auto’s aan die u bij ons kunt huren. Daarnaast hebben wij gratis leenfietsen die u kunt gebruiken. Wilt u verzekerd zijn van een gratis leenfiets, reserveer deze dan bij het maken van uw werkplaatsafspraak. Heeft u de afspraak al ingepland? Neem dan contact met ons op via ons contactformulier.

Zijn de showrooms open?

De fysieke showrooms zijn helaas tot 9 februari gesloten. De online showrooms zijn 24/7 voor u geopend. Bekijk onze voorraad nieuwe of gebruikte auto's online. Daarnaast staan onze gespecialiseerde verkoopadviseurs zowel telefonisch als online voor u klaar.

Ik wil graag een proefrit maken in een occasion of een voorraadauto, is dat mogelijk?

Het is helaas niet mogelijk om de proefrit op een vestiging te laten plaatsvinden. Het is wel mogelijk om een vrijblijvende proefrit met de auto van uw keus bij u thuis te maken. Laat uw gegevens achter op ons contactformulier en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op, of bel ons.

Ik heb al een afspraak in de showroom ingepland staan, kan deze doorgaan?

Onze verkoopadviseurs zullen contact met u opnemen om de afspraak met u door te nemen en de mogelijkheden van de afspraak met u bespreken. Zo is het b.v. mogelijk om de afspraak telefonisch, via WhatsApp of de Live Chat plaats te laten vinden.

Ik heb een afspraak gepland staan om mijn nieuwe auto op te halen, wat nu?

Het is op dit moment nog niet duidelijk of het mogelijk is om uw nieuwe auto bij ons op te komen halen. Het is wel mogelijk dat wij de auto bij u op locatie komen afleveren. Neem hierover contact op met uw verkoopadviseur om te kijken welke mogelijkheden er zijn.

Ik heb een nieuwe auto besteld, hoe gaat dit verder?

De verkoopadviseur bij wie u de auto bij heeft gekocht zal spoedig contact met u opnemen en de verwachte levertijd met u bespreken.

Ik heb nog een andere vraag.

Wij zijn overdag telefonisch en via de Web Chat bereikbaar. Daarnaast kunt u ons contactformulier invullen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.