Zelf een review schrijven?

Wilt u uw ervaringen met Terwolde Renault met anderen delen? Schrijf dan uw eigen klantervaring.

Klantbeoordelingen alle Terwolde Renault vestigingen

5,7
Service: 
6
Deskundigheid: 
7
Prijs/kwaliteit: 
4
Naam: 
Dhr. van den berg
Reden bezoek: 
Onderhoud en/of APK
Aanbeveling: 
Nee
te lange wachttijd en reparaties die ik niet had verwacht
10,0
Service: 
10
Deskundigheid: 
10
Prijs/kwaliteit: 
10
Naam: 
Dhr. Jan Mulder
Reden bezoek: 
Aanschaf nieuwe auto
Aanbeveling: 
Ja
Al direct terug gebeld voor een afspraak nadat wij een aanvraag online hadden ingevuld voor een proefrit. Zeer vakkundig en vriendelijk geholpen en vol trots en zeer tevreden met onze eerste nieuwe auto de showroom uitgereden.
9,3
Service: 
10
Deskundigheid: 
10
Prijs/kwaliteit: 
8
Naam: 
Mw. Fam. Flokstra
Reden bezoek: 
Aanschaf nieuwe auto
Aanbeveling: 
Ja
Wij hebben een zeer goede ervaring met Terwolde gehad! Zowel van verkoopleider, receptie en werkplaats. Iedereen is zeer vriendelijk en behulpzaam. Terwolde is zeker voor ons een aanrader.
10,0
Service: 
10
Deskundigheid: 
10
Prijs/kwaliteit: 
10
Naam: 
Dhr. Supheert
Reden bezoek: 
Service en onderhoud
Aanbeveling: 
Ja
Deze zaak is echt grote klasse. Ik woon inmiddels in Nijmegen maar ik heb de auto nog steeds in onderhoud bij Renault Terwolde Emmen. De bereidwilligheid om mee te denken en te zoeken naar een oplossing is ongekend. Na helaas meermalen problemen gehad te hebben met mijn Renault Clio bleek hun service erg goed. Binnen een paar dagen stond de auto weer netjes gewassen klaar en waren ze zelfs bereid om hem in de buurt van mijn werkplek (Apeldoorn) te brengen. Ga zo door; want dit levert jullie echt klanten op!
10,0
Service: 
10
Deskundigheid: 
10
Prijs/kwaliteit: 
10
Naam: 
Dhr. Yorben Westerbeek
Reden bezoek: 
Aanschaf nieuwe auto
Aanbeveling: 
Ja
Geweldige service! Auto bevalt super, keurig afgeleverd met een mooie uitstraling, en rijd heerlijk. (niet helemaal onbelangrijk natuurlijk) Ik kan de weg weer op met mijn nieuwe bolide. 1000 maal dank Terwolde Emmen.
8,7
Service: 
10
Deskundigheid: 
9
Prijs/kwaliteit: 
7
Naam: 
Mw. Reichman
Reden bezoek: 
Service en onderhoud
Aanbeveling: 
Ja
Prettig en goed geholpen.
Naam: 
Dhr. J.F. Buls
Aanbeveling: 
Nee
8,3
Service: 
8
Deskundigheid: 
8
Prijs/kwaliteit: 
9
Naam: 
Dhr. T.Grooten
Reden bezoek: 
Aanschaf nieuwe auto
Aanbeveling: 
Ja
Keurige no nonsens verkopers. afspraken zijn keurig nagekomen.
1,7
Service: 
2
Deskundigheid: 
2
Prijs/kwaliteit: 
1
Naam: 
Dhr./Mw. Dacia sinds 2008
Reden bezoek: 
Service en onderhoud
Aanbeveling: 
Nee
Kom al jaren bij renault. Terwijl ik een dacia logan 1.6 heb sinds 2008. Aangezien de garage het nog niet weet, maar ik weet het wel. Oplichterij ligt in klein hoekje. Zo werd me al 3 jaar lang aangeraden de accu te vervangen, door hun mettingen moet de accu vervangen worden. Een raadsel, heb me een multimeter aangeschaft. Meten is weten. Vertrouw je de monteurs nog? Ik niet! Want heb de accu na gemetten. Ik had daar geen twijvels over want had nog nooit start probleem gehad. De ondergrens 9.6 voltage... Heb 4 mettingen gedaan en daar uit het gemiddelde van 12.99v. Nieuwe 180 euro+ montage =200 euro Multimeter nog geen tientje!! Dus de monteurs lieggen de klanten voor, wat er eigenlijk niet is. Als een monteur het zegt zal het zo zijn.. Niets minder waar. Want uit de test blijkt de metting: Niets aan. 12.63v Lampen minut aan 11.77v Auto starten na minut spaning van 14.39v Dus dynamo geeft aan dat die laad. Auto uit. Na minut de spaning accu staat op 13.20v. Dus wees zelf een dief van je eigen portemone Deskundigheid bij de monteurs onbreekt volledig of het apparatuur!! Als de garage hier op de hoogte is dan bellen ze. Want vorige toen ik er was werd ik een erna erna gebeld. En ze vroegen me want ik er van vondt. Dan konden zij een feedback invullen. Dus mijn reactie was kort door de bocht. Vondt het onacceptabel dat bedrijf je belt en er om vraagt. Dus zei ik dan ook dat ik daar geen antwoord op zal geven! Met vriendelijke groeten Dacia sinds 2008.
8,0
Service: 
8
Deskundigheid: 
8
Prijs/kwaliteit: 
8
Naam: 
Dhr./Mw. Henk Hoekjen
Reden bezoek: 
Aanschaf nieuwe auto
Aanbeveling: 
Ja
Heb in emmen een zeer nette occasion gekocht. Een ford cmax van 2014. Geholpen door verkoper Rodney Sens. De ervaring met Rodney heb ik als zeer positief ervaren. Een nog jonge verkoper,met goed verstand van zaken. Kom hier zeker nog een keer terug. Henk Hoekjen.
Geachte heer Hoekjen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij streven altijd naar een goede klantervaring en zijn blij dat u deze ook zo heeft ervaren. Terwolde Renault wenst u vele veilige kilometers toe! Met vriendelijke groet, Klantenservice Terwolde Renault
7,3
Service: 
8
Deskundigheid: 
7
Prijs/kwaliteit: 
7
Naam: 
Dhr.
Reden bezoek: 
Service en onderhoud
Aanbeveling: 
Nee
Slechte eind controle op uitgevoerde reparatie’s , heb meerdere keren terug moeten komen voor dezelfde klacht ! Er worden nog wel eens dingen vergeten
6,3
Service: 
7
Deskundigheid: 
7
Prijs/kwaliteit: 
5
Naam: 
Mw. M.
Reden bezoek: 
Service en onderhoud
Aanbeveling: 
Ja
Ik ben het afgelopen jaar al diverse malen bij Terwolde Delfzijl geweest ivm vele reparaties aan mijn auto. Dit heeft me tot heden heel veel geld gekost. Wat me wel enorm stoort is dat ik daar tijdens die reparaties en onderhoud elke x al snel een paar uur moet wachten. Nu heb ik voor het eerst gevraagd of ik ze me thuis konden brengen en halen maar daar is geen sprake van zeiden ze me vandaag, terwijl ik hier lees dat dat wel degelijk gebeurt. Ik ben een goede vaste klant, betaal alles altijd gelijk en keurig en dan deze service?? Echt slecht! Zeer klantonvriendelijkheid! Morgen zal ik ze dat persoonlijk ook nogmaals vertellen want ja, dan zit ik vanaf acht uur er weer ve paar uur! Ja, ik kon 10 km op en neer gaan fietsen ( met dit weer ook nog eens) werd me gezegd of een auto gaan huren a € 30,- ... ik voel me zo in de kou gezet hierdoor en dit is dan ook de laatste x dat ik dat accepteer, na morgen zal ik een garage opzoeken die iets klantvriendelijker is.. Helaas, want wat betreft de auto hebben ze over t algemeen wel goede dingen verricht.. Een teleurgestelde klant...