
Heeft u een 100% elektrische of Plug-in Hybrid Renault of denkt u eraan om er een te kopen of te private leasen? Schaf dan direct een laadpunt aan. Dat kan nu ook bij ons direct tijdens de aankoop van uw nieuwe auto. Alles is meteen geregeld en het laadpunt is geïnstalleerd wanneer uw nieuwe Renault wordt afgeleverd.
Met uw eigen laadpunt thuis kunt u uw elektrische of Plug-in Hybrid Renault altijd opladen en hoeft u niet meer te zoeken naar een parkeerplaats met laadmogelijkheid in uw buurt. Bovendien zijn de kosten voor het opladen via uw eigen laadpunt een stuk goedkoper dan via een andere laadoplossing in uw buurt. Vaak zijn die kosten hoger, omdat de eigenaar de kosten voor het laadpunt wil terugverdienen.
De toekomstbestendige laadoplossing is een samenwerking tussen Eneco eMobility en Terwolde Renault. Het complete laadpakket van Terwolde Renault kost € 2.269,- incl. btw. U moet wel beschikken over een eigen oprit of grond voor een laadpaal.
Bent u geïnteresseerd in de toekomstbestendige laadoplossing van Terwolde Renault en wilt u meer informatie? Vraag de informatie aan en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Wij hebben gezocht naar een laadpaal die past bij de kwaliteit die u van ons gewend bent. Een laadpaal met een betere prijs-kwaliteitsverhouding. Daarnaast vinden wij het belangrijk om een toekomstbestendige laadoplossing aan te bieden. Bovendien ontzorgen we graag bij de aanschaf van een auto. Zo zorgen we ervoor dat u alles in één keer kunt bestellen.
Om uw Renault te kunnen opladen, is een laadpas nodig. Met deze pas wordt u geïdentificeerd en kunnen de kosten in rekening worden gebracht. De laadpas is bij het pakket inbegrepen en kan gebruikt worden bij alle laadpunten in Nederland. Dus zowel de laadpunten van Eneco eMobility als die van andere providers.
Het laden start door de auto met het laadpunt te verbinden met behulp van de stekker. Vervolgens houdt u de kaart voor de kaartlezer om het laden te starten. Wilt u stoppen met laden? Houd dan de kaart weer voor de lezer en haal de stekker uit het laadpunt en de auto.
In de online portal kunt u altijd en overal zien wat uw verbruik is. Iedere keer wanneer u laadt, betaalt u met uw laadpas een vast bedrag per kW. U wilt natuurlijk niet betalen met uw laadpas en ook nog eens de stroomkosten betalen. Dit zijn dubbele kosten. Daarom verrekend Eneco eMobility de stroomkosten.
De reden waarom wij gekozen hebben voor een samenwerking met Eneco eMobility is hun jarenlange kennis en ervaring, wat hun een expert in laaddiensten maakt.
Vanaf het moment dat u de uitnodiging voor de online aanvraagomgeving krijgt tot het moment dat het laadpunt volledig geïnstalleerd is, zit ongeveer 4-8 weken.
Ja, in principe kan deze laadpaal aangesloten worden op de meterkast. Voorafgaand aan de installatie neemt Eneco eMobility contact met u op om de huidige situatie te bespreken. Zij willen bijvoorbeeld van te voren weten wat voor aansluiting u heeft.
Het kan zijn dat de monteur load balancing aanraadt, vooral bij oudere huizen of meterkasten. Load balancing verzorgt de verdeling van de elektriciteit op het moment dat er verschillende apparaten binnen een groep worden gebruikt. Dit voorkomt overbelasting van het stroomnet van het huis. Load balancing is optioneel, hier wordt een meerprijs tussen de € 100,- en € 200,- voor gerekend.
Een andere mogelijkheid is het verzwaren van de meterkast. Dit zorgt ervoor dat uw aansluiting meer stroom kan leveren. Hierover kan Eneco eMobility u meer vertellen.
Ja, er is een mogelijkheid van een montage op een paal met een meerprijs tussen de € 100,- en € 200,-. U dient in dat geval wel te beschikken over een eigen oprit of andere plek waar de laadpaal geïnstalleerd kan worden.
Het laden van uw Renault stopt automatisch. Op deze manier behoudt de batterij zijn kwaliteit en wordt de meterkast niet overvraagt. Via de My Renault-app, die verbonden is met uw Renault, kunt u het batterijpercentage aflezen en zien hoeveel km-er u hiermee kunt rijden.
De laadpaal die wij aanbieden heeft een laadcapaciteit van 22 kW. Dit is een snelle laadplek voor thuisgebruik. Veel andere aanbieders bieden een 11 kW laadpaal die veel langzamer laadt.
Hoe lang het duurt om uw auto op te laden, is afhankelijk van verschillende factoren. Het ligt aan de accucapaciteit van uw auto, de capaciteit van uw meterkast en een eventuele begrenzing van de laadpaal. We geven u graag uitleg hierover, want elke thuissituatie is uniek. Lees hier meer op het opladen van een elektrische Renault.
Nee, u hoeft geen klant te zijn bij Eneco om de Future-proof laadoplossing van Terwolde te kunnen afnemen.
De kosten voor het laden van een elektrische Renault hangt van verschillende factoren af. Zoals bijvoorbeeld de energieleverancier. Iedere leverancier kan een ander stroomtarief hanteren. De goedkoopste optie is het opladen bij u thuis of op het werk. Bij een publiek oplaadpunt kunnen de kosten hoger zijn, omdat de aanbieder de investering van de laadpaal wil terugverdienen.
Ja, dat kan. Wanneer u een elektrische Renault bij ons koopt, maar geen laadpaal, kunt u een aparte Terwolde-laadpas aanvragen. Hiermee kunt u uw auto bij 100.000 openbare laadpunten in Europa opladen. Let op: Schaft u bij ons de Terwolde & Eneco laadpaal aan, dan ontvangt u de laadpas automatisch. U hoeft de pas in dat geval niet apart aan te vragen.